Cel mai important eveniment de business din Centrul și Sud Estul Europei: Brand Minds 2023
În fiecare an, în București, spiritul antreprenorial, creativitatea și inovația se conectează în una dintre cele mai importante conferințe de business. Lansată în 2014, comunitatea Brand Minds s-a dezvoltat de la an la an și a atins un număr de 37.000 de membri care au participat până acum la aceste conferințe.
Ediția de anul acesta a transformat pavilionul Romexpo într-un univers creativ, 2 zile de network, conferințe, pannel-uri interactive și speakeri internaționali. Cum a devenit acest eveniment un reper pe harta Europei, pregătește-ți cafeaua și eu își voi da 5 puncte cheie:
-
Speakeri internaționali:
Ediția de anul acesta, dar și în conferințele anterioare, fiecare speaker este un specialist, recunoscut în domeniul său pentru performanța spectaculoasa, cărțile publicate și training-urile calitative pe care le oferă. Îi poți cunoaște pe scenă sau chiar întâlni one-to-one în zona de VIP. Printre invitații BRAND MINDs s-au numărat, de-a lungul anilor, Brene Brown, Simon Sinek, Seth Godin, Gary Vaynerchuk, Jordan B Peterson, Gabor Mate, Michio Kaku, Mark Manson, Yuval Noah Harari, Robert Cialdini, Helen Fisher, Daniel Goleman și mulți alții. Anul acesta, Neil Patel, James Clear, Nassim Nicholas Taleb – autorul cărții Lebăda Neagră, un bestseller la nivel mondial, au fost parte din defășurătorul primei zile.
-
Experiența de learning:
BRAND MINDs a creat un concept inedit, un ecran immersive, de 128 de metri care proiectează, pe tot parcursul evenimentului, întregul learn-performance-ul. Este o facilitate premium, rară în Europa, care a impresionat fiecare membru prin dinamica spectaculoasă și modul de prezentare a informației.
-
Comunitatea de network elite:
Parte din experiența BRAND MINDs, comunicarea, network-ul aduc valoare, în fiecare an; la eveniment poți să întâlnești oameni din diferite industrii și să faci schimb de idei. Aplicația de pe telefon te ajuta să descoperi cine este în sală, să îi contactezi direct, să îți stabilești întâlniri și să îți generezi resurse noi în urma evenimentului.
-
5 ore – Masterclass:
În a doua zi a evenimentului, am avut parte de un masterclass interactiv cu Duncal Wardle – specialist marketing și former Head of Innovation and Creativity la una dintre cele mai creative companii din lume: World Disney. Timp de 5 ore, am trecut printr-un program de dezvoltare a creativității, cum gândim și cum generăm noi idei în cadrul companiei noastre. De la desene și cele mai întâlnite greșeli atunci când facem un brainstorming, la cum ne structurăm ideile și cum generăm acele idei creative, care este declanșatorul…
-
Echipa ta e aici :
Peste 500 de companii din 80 de țări și-au trimis o echipă la conferință pentru a avea parte de noi informații care să le ajute în carieră. Se nasc astfel multiple oportunități de a-ți prezenta oamenii și activitatea pe care o desfășori.
BRAND MINDs 2023 a însemnat creativitate, network și experiențe digitale. Cele mai discutate teme au fost inteligența artificială, trendul rețelelor de socializare, managementul companiei tale și inovația. 2 zile, scurte pauze de cafea, zone de poze cu partenerii evenimentului, cărți de citit după eveniment și multe conferințe la care ai vrea să participi în viitor.
Revenim cu vești după următorul masterclass în strategie și antreprenoriat cu Costas Markides – profesor la London Business School.
Dacă poate fi interesant pentru notari? Cred că da, până la urmă, indiferent de aria în care activează, profesioniștii își pot îmbunătăți modul în care interacționează cu ceilalți, pot învăța strategii de identificare și păstrare a clienților și pot descoperi domenii de activitate noi în care își pot extinde competențele.
Ana Cornea, specialist în comunicare